ReNunGan BerSaMa

June 17, 2009

DiNnEr Kat TOmYam KLaSiK

TOMYAM KLASIK MELAKA


Salam sume ari nie aku ada benda nak kongsi ngan korang...satu tempat makan yg aku rasa bestlah....tp kat negeri melaka lah..huhuh maklumlah kena lah promote tempat kelahiran sendirikan..eee... nama tempat makan nie TOMYAM KLASIK... makanan die mmg sdap hingga menjilat jari tangan..huh...takan kaki pulak kan..huhuh...agak2 lah....ok nie aku nak kasi korang alamat die.Kalo korang lalu kat sungai putat melaka..nmpk mcm istana jer..r tue r kedai die..


LOT 48,JALAN SUNGAI PUTAT,75450 MELAKA,MALAYSIA TEL: +606-2326745 ,+606-2333199 , +606-2333193 www.tomyamklasik.com
Aku ngan member aku plan sume nie...mula2 nak makan kat kedai tomyam kat bachang..bole pulak kedai tue tutup...so kena change plan..takan nak balik kut perut tgh kosong..cian kat org2 lain yg dah berangan-angan..huhu...nie...oklah kat sini aku ada nak share sikit gmabr2 yg aku captured sila2 lah yek


tgktue arinya yg berwarna hijau..sungguh tenang dan nyaman..tepukau
mata melihat nak tau rasenya dtg lah makan kat sini k...



huhu...kacak dan bergaya x ..jejaka.2 nie..huhu...dari kiri azli,aidil,bandi,kimi,khamal..huhuh pada korang sume aku nak ucapkan thanks..bnyk2 sebab bnyk beri tunjuk ajar kat aku sepanjang aku jalani latihan industri..huh...so nikmatilah...makanan yg akan tiba jap jer lagi



huhuh..sedapnya makan....jgn malu2 k..sedap tue...huhu aku makan dua pinggan .......makanan dah ada depan mata bedal jer...huhuh jgn x makan nanti membazir..rugi nanti..huhuh...

wow!! ikan yg dinanti dah sampai jom makan..huhuh..ikan siakap masak sweet sour...huhuh....sedapnya...emm.emm...oklah makan dulu k...


huhuh...ok ni lah...akhir sekali gmbar kenangan sume.....thanks pada sume..huhuh......huhuh tp
kopak jugak...mlam nie...ehh..ehh tp x per yg penting sume puas n happy x lah sia2 plan kitaorang..huhu..ok tggu isu2 terbaru akan dtg k.wssalam

No comments:

Post a Comment